Slika

Politika zaštite osobnih podataka

Zadnja izmjena: 21.06.2023.

Voditelj obrade podataka: Primero Rent d.o.o., Ulica 43. Istarske divizije - Via della XLIII divisione istriana 12 Pula OIB: 09633598338

Službenik za zaštitu podataka: Satya Perk, dpo@primero.hr

Vaša privatnost je za nas od velike važnosti, te želimo pojasniti kako koristimo i štitimo vaše osobne podatke. Naš cilj je osigurati zaštitu privatnosti i transparentnost u obradi podataka.

U tablici 1. je prikaz raspodjela svrha, pravnih osnova, obujma i rokovi čuvanja podataka.

 

Svrhe Pravne osnove Obujam Rok čuvanja
Najam vozila:
  1. ugovaranje najma vozila,
  2. provjera identiteta,
  3. planiranje i raspodjela vozila,,
  4. provjera valjanosti vozačke dozvole,
  5. provjera dopuštenih kategorija,
  6. provjera eventualnih ograničenja ili zabrane vožnje,
  7. naplata iznosa najma vozila,
  8. naplata dodatnih troškova,
  9. naplata šteta ili prometnih kazni,
  10. sigurnosni depozit.
Ugovorna osnova Ime, prezime, adresa, datum rođenja, OIB, kontakt podaci (telefon, email), fotokopija osobne iskaznice ili putovnice, vrsta vozila, datum i vrijeme preuzimanja/vraćanja vozila, lokacija preuzimanja/vraćanja, broj vozačke dozvole, datum izdavanja/isteka vozačke dozvole, kategorije vozila, informacije o ograničenjima/ zabranama vožnje, podaci o kreditnoj kartici (br. kartice, valjanost, sigurnosni broj), detalji dodatnih troškova (osiguranje, oprema, gorivo), detalji štete/prometnih kazni, iznos sigurnosnog depozita. 6 godina Ugovori

11 godina naplata - podaci o transakciji
Najam vozila:
  1. ugovaranje najma vozila,
  2. provjera identiteta,
  3. planiranje i raspodjela vozila,,
  4. provjera valjanosti vozačke dozvole,
  5. provjera dopuštenih kategorija,
  6. provjera eventualnih ograničenja ili zabrane vožnje,
  7. naplata iznosa najma vozila,
  8. naplata dodatnih troškova,
  9. naplata šteta ili prometnih kazni,
  10. sigurnosni depozit.
  1. Ugovorna osnova
  2. Privola,
  3. Legitimna osnova
Ime i prezime, kontakt podaci (telefon, email), detalji rezervacije (vrsta vozila, datumi i vrijeme preuzimanja i vraćanja, lokacija), povratne informacije i ocjene. 6 godina Ugovori

Privola do opoziva
Poslovne aktivnosti:
  1. izrada izvještaja o poslovanju,
  2. vođenje evidencije vozila i najmova,
  3. obaviještavanje regulatornih tijela,
  4. izdavanje računa i potvrda o plaćanju,
  5. vođenje knjigovodstvenih evidencija,
  6. financijsko izvještavanje i analizas.
Zakonska obveza (16., 18., 19.) ili Ugovorna osnova (14., 15., 17.) Količina najmova, vrstama vozila, prihodima i rashodima, ime i prezime, detalji o vozilu (marka, model, registracijska oznaka), detalji rezervacije (vrsta vozila, datum/vrijeme preuzimanja ivraćanja, lokacija), adresa, OIB, detalji plaćanja. 6 godina Ugovori

11 godina naplata - podaci o transakciji
Administracija zaposlenika:
  1. isplata plaća radnicima,
  2. prijava na mirovinsko osiguranje,
  3. prijava na zdravstveno osiguranje,
  4. organizacija i provedba programa za zaposlenike.
Zakonska obveza (21., 22.) ili Ugovorna osnova (20., 23.) Ime i prezime, OIB, kontakt podaci (telefon, email), adresa, radno mjesto i radni zadaci, podaci o zaposlenju (datum početka rada, ugovor o radu), plaća, porezni podaci... 6 godina Programi

11 godina Ostalo
Obrada na web stranici:
  1. Web kolačići - Facebook Pixel, Google Tag Manager
Privola Podaci o posjetitelju web mjesta (IP adresa, pregled, interakcije, konverzije) 180 dana Pixel, 26 mjeseci GTM

 

  1. 1. PRAVA: U skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR), poštujemo i štitimo prava naših klijenata vezana uz obradu njihovih osobnih podataka. Klijenti imaju sljedeća prava:

  2. Pravo na pristup: Klijenti mogu zatražiti pristup vlastitim osobnim podacima koje obrađujemo.
  3. Pravo na ispravak: Klijenti mogu zahtijevati ispravak neistinitih ili nepotpunih podataka.
  4. Pravo na brisanje: U određenim uvjetima, klijenti mogu zatražiti brisanje vlastitih podataka.
  5. Pravo na ograničenje obrade: U određenim situacijama, klijenti mogu zahtijevati ograničenje obrade vlastitih podataka.
  6. Pravo na prijenos podataka: Klijenti imaju pravo prenijeti svoje podatke drugom voditelju obrade.
  7. Pravo na prigovor: Klijenti mogu uložiti prigovor na obradu vlastitih podataka na azop@azop.hr
  8. Pravo na odbijanje automatizirane obrade: Klijenti imaju pravo ne biti predmet odluke koja se temelji isključivo na automatiziranoj obradi.
  9. Pravo na povlačenje privole: U bilo kojem trenutku, klijenti mogu povući svoju privolu za obradu podataka.

  10. Za ostvarivanje ovih prava, klijenti mogu kontaktirati Službenika za zaštitu podataka putem elektroničke pošte ili pisanom poštom na adresu Voditelja obrade. Vaš zahtjev mora sadržavati vaše ime, prezime, kontakt podatke te jasno opisati zahtjev i pravo koje želite ostvariti. Odgovor na vaš zahtjev dostavit ćemo u skladu s GDPR-om, u roku od 30 dana od primitka zahtjeva.


  11. 2. TREĆE STRANE: Osobne podatke naših klijenata dijelimo s trećim stranama isključivo u svrhe pružanja usluga i poboljšanja korisničkog iskustva, uvijek uzimajući u obzir prava ispitanika. Surađujemo samo s partnerima unutar EU/EEA područja i u skladu s važećim zakonima i propisima o zaštiti osobnih podataka. Treće strane s kojima surađujemo uključuju:

    Osiguravateljske kuće: u svrhu osiguranja vozila i korisnika, te obrade šteta i zahtjeva za osiguranje.
    Tehnička podrška: u svrhu pružanja tehničke podrške i održavanja IT infrastrukture.
    Financijske institucije: u svrhu naplate usluga ili obrade transakcija.
    Marketing partneri: isključivo s pristankom za primanje marketinških materijala ili sudjelovanje u promocijama i nagradnim igrama.
    Nadležna tijela: u skladu s zakonodavstvom, možemo biti obvezni dijeliti podatke s nadležnim tijelima.

    Svi naši partneri pružaju adekvatnu zaštitu osobnih podataka i poštuju GDPR.

  12.  

  13. 3. TEHNIČKE I ORGANIZACIJSKE MJERE: Primijenili smo brojne tehničke i organizacijske mjere zaštite podataka kako bismo osigurali sigurnost osobnih podataka naših klijenata.

    Tehničke mjere uključuju šifriranje, vatrozide, antivirusnu zaštitu, redovito izradu sigurnosnih kopija i kontrolu pristupa. Organizacijske mjere uključuju obuku zaposlenika, politike zaštite podataka, ugovore s trećim stranama, ovlaštenog službenika za zaštitu podataka, upravljanje incidentima i provjeru usklađenosti.

    Kontinuirano radimo na poboljšanju naših mjera zaštite kako bismo osigurali visoku razinu sigurnosti osobnih podataka naših klijenata i prilagodili se novim sigurnosnim izazovima.

  14.  

  15. 4. IZMJENE: Naša trenutačna politika privatnosti na snazi je od 9. svibnja 2023.

    U slučaju promjene politike privatnosti, obavijestit ćemo klijente o promjenama i ažurirati politiku privatnosti na našoj web stranici s jasno naznačenim datumom stupanja na snagu. Za transparentnost i povijesni pregled, arhiviramo prethodne verzije politike privatnosti. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili želite pristupiti prethodnim verzijama politike, slobodno se obratite našem Službeniku za zaštitu podataka.

  16.